1.6.12

Nori pažaisti džiaugsmą? Tik leisk man meilę įsivaizduoti.





mano vestuvės


                                                         
                                                                 Labai skauda kojas.
                                                                 Leiskit man sėdėti.
                                                                 Ir akis labai skauda.
                                                                 Užsimerkti leiskit.

                                                                 O man taip skauda vidų.
                                                                 Taip skauda, kad net gera.
                                                                 Net gera laukti be vilties, šypsotis..
                                                                 Šypsotis, bet iš skausmo.

                                                                 Išmokau jau šypsotis net iš baimės.
                                                                 Iš begalinio liūdesio šypsotis aš išmokau.
                                                                 Jau galit teist mane ir barti,
                                                                 Tik leiskit man sėdėti,
                                                                 Juk šitaip skauda kojas.






                                          I know that he don't mind if I...

 

2 commentaires: