6.5.12

šimtus metų lauktas atėjo vasaros kvapas




4 commentaires:

  1. Dabar taip.

    Kai grįšiu padarysiu tvarką.
    Iš pradžių visi šaiposi, o po to daro tą patį. Šitam galą padarysiu. Mes švęsim vasarą. Visi šaipysis. Ir vėliau patys švęs. Taip ir bus.

    Kaip aš pasiilgau Tiulo ir visų mūsų žmonių. Ir vasaros kvapo...

    Varysim šėlt.

    RépondreSupprimer
  2. Velniop tie visi žmonės, kurie iš mūsų šaiposi, jie net nežino kas yra gyvenimas, nežino kas yra vasaros kvapas, nežino kas yra kosmosas ir jie net su jojikais žaist nemoka, ir IŠVIS TIE ŽMONĖS NET NEŽINO KAS YRA MEILĖ. Va.
    O mes žinom ir mes va esam kosmonautai ir aš dar pasakiau tiem visiem žmonėm, kad nesvarbu jeigu tavo lėktuvas kris, tu turi kuprinėje parašiutą ir tu nusileisi pas Tiulį, o tada mes eisim valgyti ledų, va taip va bus, va taip...
    Ir jokios negandos geriausių draugų neišskirs, pasakiau aš tiem žmonėm, jokios negandos.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Tiuleee, vajee. kaip myliuuu. kaip as myliu ta tiuli. man asaros bega dabar. ant grindu ir ant kompo. kai grisiu neisim miegot. o selsim. gerai, tiuli?

      Supprimer
    2. Taip, ir nesvarbu, kad pirmadienį man du testai, vis tiek šėlsim.. Bėgsiu tau į glėbį ir apsiverksiu iš džiaugsmo...

      Supprimer