11.9.12

imedžin



(2012 09 09)

iš skaudančių ausų išėmiau auskarus. batus nusiaviau nuo nutrintų kojų. užsidariau savo kambaryje. uždariau langą. nuo garso. skauda pirštus. gerklę. tuoj pakreipsiu lempą geru kampu. tuoj skaitysiu laišką...
už durų kosulys. balsai. už durų kažkoks balaganas. eilinis buitinis namų chaosas. noriu nuo jo pasislėpti.
žinai. būna toks jausmas. viskas gerai. viską turi. bet kažko trūksta. kažkas ne taip.
o tas jausmas.
jis visada mane sekioja. nei langai, nei durys jo nesulaiko.
labai skauda gerklę.
žinai.
man liūdna. man skauda nuo tuštumos. ne nuo nuobodulio. bet nuo tuštumos. kartais pagalvoju. kad visas mano pasaulis telpa į dėžutę. į popierinę dėžutę nuo saldainių.
aš noriu rašyti laišką.
galiu. tik vienam žmogui.
aš nežinau ką rašyti.
aš noriu sukurti eilėraštį.
bet aš nebesukuriu.
aš nebemoku.
...   ...   ...


















(2012 09 10)

o kartais ateina toks noras. susikurti draugą. įsivaizduojamą draugą. nes visi žmonės nuvilia. anksčiau ar vėliau visi nuvilia.
aš jau begalę kartų pasižadu sau. pasižadu nebeverkti dėl draugų. pasižadu nebegraužti nagų. bet neįvykdau pažadų. o dieve. aš ir pati save nuviliu.

šiandien liūdna.
man dažnai liūdna.



















(2012 09 11)

man gera piešti savo draugus: liūtus, plikus vaikus, beždžionėles..
man gera piešti tai, ką sukūriau pati.
man gera piešti, nes aš visus juos myliu.
aš nupiešiu.
o tada įsimyliu.
supranti?

jie ne tokie, kaip kiti.
ne tokie, kaip žmonės.
jie malonūs. supratingi. atsakingi. jie niekada nesišaipys, kai aš neturėsiu pinigų. niekada nesišaipys iš mano plaukų. nes jie juk mano draugai. tokie būna draugai.

kai turi draugų.
tai gali nedvejoti jokiu savo žingsniu. gali eiti. ir džiaugtis. eiti. šypsotis.
dieve. kaip man gera.
kaip man šiandien gera.

aš ėjau ir šypsojaus.
šiandien ėjau.
ir.
šypsojaus.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire