16.9.12

užsimerkiu






juoda dėmė ant balto popieriaus lapo. nuvažiavęs traukinys. nusileidusi saulė. sudegęs miškas. išgaravęs kvapas. išdžiūvusi jūra. o dieve. nuvalyk lapą. atvežk traukinį. pakelk saulę virš miško žalio. grąžink kvapą. išsiilgtą. prilyk jūrą. gyvybę įpūsk. man.

pavargusi. jauna dainininkė. užsimerkia.
pavargusi. jauna lyno akrobatė. užsimerkia.
pavargęs. jaunas klounas. užsimerkia.

užpustytas kelias. ilgai juo nėjau. neberandu jau. visko bijau. kas gali paliesti. žaizdą. dar neužgijusią. noriu užsidaryti. savyje. ir gyventi. bet ne. taip negalima. o dieve. padėk man rasti kelią. užgydyk žaizdą. numalšink skausmą. mano.

pavargęs. senas žmogus. atsidūsta.
pavargęs. senas lapas. atsidūsta.
pavargusi. sena žemė. atsidūsta.

aš užsimerkiu.

2 commentaires:

  1. Labai labai grazu! Erika, kaip gerai rasai! Tavo rasymo stilius man labai patinka!!! Neturiu zodziu... :)

    RépondreSupprimer